Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2014 21:46 - Никога
Автор: countingstars Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1075 Коментари: 0 Гласове:
4



Никога няма да си позволя да те забравя, дори и да съм мъртво пияна, пак някоя част от мозъка ми ще повторя името ти и то ще кънти някъде из пиянските ми мисли. Никога няма да си позволя да забравя образа ти; тези твои разпилени черни коси, през които ръката ти минава толкова често; тези твои пъстри очи, които изгаряха кожата ми и вечно ще я изгарят; тези твои дълги пръсти, които рисуваха по тялото ми различни картини; тези твои устни, горната тънка, а долната плътна,толкова меки и опианяващи. Никога няма да си позволя да забравя твоя глас, който вероятно завинаги ще звучи в съзнанието ми, как ми шепнеш, как ми говориш, как ми пееш и как се смееш - смеха ти, това е нещото, което няма начин някога да излезе от спомените ми, защото точно спомените, в които се смееш ме стоплят в 3 сутринта, когато пия поредната чаша кафе и пак пиша за теб, в 3 сутринта, когато съм си забранила да те забравям, забранила съм си да обичам друг освен теб, в 3 сутринта, когато е най - тъмно, когато е най - пусто и когато най - много ми се иска наистина да си до мен и да се смееш тихичко, докато настройваш черната си китара седнал на леглото ми с разрошена коса и цигара зад ухото.
Никога няма да си позволя да те забравя.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: countingstars
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17307
Постинги: 7
Коментари: 2
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930